آرایشگاه زنانه اصفهان

هاشور ابرو در اصفهان با مریم مرادی

هاشور ابرو در اصفهان

خدمات هاشور ابرو در اصفهان نیز مانند سایر شهری کشورمان مورد علاقه بانوان زیبایی دوست می باشد و در سالن زیبایی مریم مرادی هم این خدمات انجام می شود که در ادامه به آنها می پردازم :

هاشور ابرو بک روش آرایش نیمه دائم محسوب می شود که رنگدانه های آن تاییده FDA امریکا را دارند و این یعنی اینکار ممانعت برای انجام آن نیست و کاملا ایمن است .

تکنیکهای برتر هاشور ابرو در اصفهان

روش انتقال جوهر و رنگ آرایش دائم به زیر میکرودرم پوست و ایجاد خطوطی شبیه مو با دو تکنیک میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ در اصفهان انجام می شود . شاید سوال برایتان پیش بیاید این دو روش چه فرقهایی باهم دارند ؟

میکروپیگمنتیشن با ابزار برقی انجام می شود اما میکروبلیدینگ با قلم دستی . بواسطه همین میکروبلیدینگ بسیار ظریفتر و مویی تر از میکروپیگمنتیشن انجام می شود . پس میکروبلیدینگ ظریفتر از میکروپیگمنتیشن است و البته ماندگاری میکروپیگمنتیشن چون با ابزار برقی است و عمق بیشتری رنگدانه انتقال داده می شود بیشتر خواهد بود .

انجام خدمات تخصصی تتو در اصفهان

کدامیک برای من بهتر خواهد بود؟

بهتر است انتخاب این کار را به پیگمنترتان بسپارید. او با دیدن ابروهایتان و اینکه شما چه مدلی و چه انتظاری دارید بهترین را برای شما پیشنهاد خواهد داد . خانمهایی که دنبال ماندگاری بیشتر باشند و یا از قبل تاتو ابرو داشته باشند میکروپیگمنتیشن انتخاب مناسبی است برایشان . و خانمهایی که تا حالا تجربه ای از هاشور ابرو نداشته اند به آنها میکروبلیدینگ توصیه می شود.

تکنیک فیبروز در اصفهان چگونه است ؟

فیبروز ابرو در واقع یک نوع تکنیک طراحی در میکروبلیدینگ است. همانطور که توضیح دادم میکروبلیدینگ بصورت دستی انجام می شود اما شامل دو مرحله است یکی طراحی مدل ابرو و دیگر اجرای کار.

  ۲۰ درصد تخفیف آموزش میکروپیگمنتیشن

برای طراحی میکروبلیدینگ روش هایی وجود دارد که مهمترین و مشهورترین آنها روش فیبروز و پی آر هستند .

متد هاشور ابرو به روشک تکنیک فیبروز در واقع همان روش میکروبلیدینگ است اما با دستگاهها و سوزنهای بسیار ظریف …. البته سوزنهای برقی نه! کاملا هنر دست است و هنرمندی دستان هاشور کار .

موهایی که به روش تکنیک فیبروز حاصل می شوند انقدر ظریف و بکر هستند که در واقع ، مشتری هاشور ابرو قدرت تشخیص انرا  نخواهد داد و کلی ذوق زده خواهد شد.

میکروبلیدینگ ابرو در اصفهان

مراحل میکروبلیدینگ فیبروز

1-    مشورت با میکروکار قبل از انجام میکروبلیدینگ فیبروز
2-    کشیدن مدل ابروی متناسب با فرم صورت و با استفاده از نسبت طلایی (نسبت phi)
3-    انتخاب رنگ مناسب برای کار فیبروز توسط میکروکار
4-    استفاده از ماده ی بی حسی برای کاهش درد و شروع کارمیکروبلیدینگ
5-    وارد کردن رنگدانه ها به زیر پوست با هر ضربه
6-    قرار دادن رنگ برای جذب شدن به پوست
7-    پاک کردن رنگ های اضافی پس از کار
8-    استفاده از پماد  به مدت 7 روز

[pp_gallery gallery_id=”532″]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *