آرایشگاه زنانه اصفهان

حس خاص تغییر با بافت مو در اصفهان

بافت مو در اصفهان

بافت مو در اصفهان با طرحهای مختلف انواع آن مانند رو.زیر.خرگوشی.دو طرفه و یکطرفه .تیغ ماهی و…. یکی خدمات دوستداشتنی سالن زیبایی مریم مرادی است.

آموزش بافت مو در اصفهان

بافتن مو ها برای دخترانی که موهای بلند دارند حس خاصی دارد که بنوعی بهترین تغییر در آرایش موهاست . بافتن موها از قدیم در بین بانوان رواج داشته است . مدلهای متنوع از ساده ترین بافت ها تا بافتهای پیچیده برای موها جذابیت خاصی ایجاد می کنند. البته این بافتها به نوعی با توجه به مکان حضور بانوان می تواند حالتهای مختلفی داشته باشد. چه در سالن عروسی باشید و چه در یک سالن ورزشی و یا حتی در یک مهمانی ساده همه ی مدلهای بافت می توانند مفاهیم مختلفی را بصورت حسی منتقل کنند.

بافت مو در اصفهان
بافت مو در اصفهان

بافت مو امروزه یکی از شاخه های آرایشگری محسوب می شود که در آموزشگاه آرایشگری به آموزش آن پرداخته می شود . بافت مو دارای مدلهای متنوع و مختلفی است .

انواع بافت مو در اصفهان

1- بافت موی افریقایی در اصفهان

کل موها در این مدل بافته می شوند. موها با توجه به نازکی و کلفتی شان دسته بندی می شوند. اگر موهای شما نازک باشند این رشته ها هم نازکتر انتخاب می شوند.

آموزش بافت مو در اصفهان

2- بافت موی فرانسوی در اصفهان

بافت مو در اصفهان

بافت موی فرانسوی نیز یک مدل مو محبوب برای میهمانان عروسی هستند. البته در سالن های ورزشی هم از این نوع بافت خانمها زیاد استفاده می کنند. این سبک از بافت مو به سبک عاشقانه هم معروف است و در استفاده از نوارهای رنگ هم این حس را می تواند زیباتر کند.

  ارایشگاه کوتاهی مو اصفهان

3- بافت موی اسنفجی

بافت مو در اصفهان

اگر به دنبال راه جدیدی برای سبک کردن بندهای خود هستید  از این نوع بافت استفاده کنید. خانمهای اروپایی و امریکایی از این نوع بافت در مدارس و محل کار بیشتر استفاده می کنند. این نوع بافت صورت را کشیده تر نشان می دهد .

[pp_gallery gallery_id=”457″]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *