آرایشگاه زنانه اصفهان, هاشور ابرو در اصفهان

قیمت میکروبلیدینگ ابرو در اصفهان چقدر می باشد؟

قیمت میکروبلیدینگ ابرو در اصفهان

قیمت میکروبلیدینگ ابرو در اصفهان برای دختران و خانمهایی که شیفته و دلباخته انجام هاشور ابرو به ظرافت میکرو ابرو هستند مهم تلقی می شود .  اصفهان، سومین شهر بزرگ ایران و سومین شهر پرجمعیت ایران پس از تهران و مشهد است محله های شهر اصفهان عبارتند از :

جروکان، عاشق آباد، مارنان، چرخاب، خواجو، تل واژگون، قلعه تبرک، شهشهان، دستگرده (فروغی)، پاچنار، بید آباد، علی قلی آقا، شیْش، در کوشک، محله نو، جوزدان، الیادران، چهارسوق شیرازی‌ها، لنبان، ناژوان، زهران، جاوان، آفاران، برزان، ولدان، خوراسگان، کوله پارچه، تخت فولاد، هزارجریب، ابر، بوزان، کنگاز، سیچان، دستگرد خیار، قائمیه، ماربین، گورتان، شیخ یوسف، طوقچی، جویباره، جلفا، جی، هفتون، دردشت، رهنان، کارلادان ،کنگاز، گارماسه، نصرآباد، محله مرداویج، لادان، مفت آباد، لمجیر، جوی آباد (قدیم)، دارک، حصه، زینبیه (اصفهان)، احمدآباد، محله دهنو، ملک شهر، مارچین، حسین‌آباد، هفتون، عباس‌آباد، در کوشک، سرلت، علی‌قلی‌آقا، بیدآباد، کوجان، گرکان، اندوان، کساره، تل باسکون، پل بلند، ملک شهر، خانه اصفهان، قلمستان، فردوان، پرتمان، احمدآباد. سروش، پایین دروازه، جاده گودالی، پوزوه، کردآباد، پل شهرستان، فینارت، ردون، شیش راه، قهجاورستان، جاوان بالا، جاوان پایین، دهچی، الیادران، شمس‌آباد، نصرآباد، آتشگاه، بابوکان، دهنو، پاقلعه، لمجیر، جوب شاه، کُهَنستان.

بررسی قیمت میکروبلیدینگ ابرو در اصفهان

این محله ها را نام بردیم تا ببینید که وسعت و گستردگی جغرافیایی اصفهان چقدر است که یکی از مهترین دلایل در شنیدن قیمتهای مختلف میکروبلیدینگ می باشد که در ادامه به عوامل تاثیرگذار می پردازیم :

۱- ساکن کدام منطقه و محله اصفهان هستید؟

شهر اصفهان هم مثل سایر شهرها ، دارای بالامحله و پایین محله است که بالطبع قیمتها در آنها متفاوت است . قیمتها در همه مناطق هم می تواند متفاوت باشد. قیمتهای میکروبلیدینگ در این مناطق مابین ۵۰۰ هزار تومان تا یک میلیون دویست هزار تومان متفاوت می باشد. البته دلیل این اختلاف به عامل دوم هم بستگی دارد.

  آموزش بافت مو در اصفهان

۲- کدام مرکز میکروبلیدینگ ؟

تمام پیگمنتر ها (هاشور زن های حرفه ای ) یک نقطه شروعی دارند . برای شروع چون مشهور نیستند برای جذب مشتری افرهای مختلفی را تبلیغ می کنند . در واقع آفرهایی که شما در سایت های تبلیغاتی مانند نت برگ مشاهده می کنید بیشتر برای سالن هایی است که کم مشتری هستند . ولی یک پیگمنتر حرفه ای بخاطر اینکه مشتریانش دائمی هستند و خود پیگمنتر برند یک شهر محسوب می شود قیمتهایش متفاوت خواهد بود. در واقع شما ممکن است در پایین محله های شهر مشهد ، میکروبلیدینگ انجام دهید با همان قیمت بالا محله . یکی از دلایل آن ، پیگمنتر است و میزان مهارت و شهرتش.

۳- پیگمنتهای ارجینال یا چینی ؟

همانطور که می دانید در میکروبلیدینگ ، پیکمنتها به لایه زیرین پوست منقل می شوند و خطوطی به باریکی تارهای مو با رنگدانه ها ایجاد می شود. که در حدود یکسال هم این رنگدانه ها ماندگاری دارند. این جوهرها ، دارای مارکهای مختلفی از چینی تا ارجینال هستند که قیمتهای متفاوتی نیز دارند. اگر پیگمنتری از جوهرهای ارجینال استفاده کند بالطبع قیمت نهایی کار نیز بالا خواهد رفت.

قیمت خدمات آرایش دائم در مرکز میکروپیگمنتیشن مریم مرادی

نوع خدمات آرایش دایمقیمت به تومان
میکروبلیدینگ۵۰۰۰۰۰
ن مژه و خط چشم۴۰۰۰۰۰
میکروپیگمنتیشن ابرو همه روشها۴۰۰۰۰۰
خط لب۴۰۰۰۰۰
رژ لب۶۵۰۰۰۰

One thought on “قیمت میکروبلیدینگ ابرو در اصفهان چقدر می باشد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *