آرایشگاه زنانه اصفهان

میکروبلیدینگ ابرو در اصفهان

میکروبلیدینگ ابرو در اصفهان

میکروبلیدینگ ابرو در اصفهان : ✅ دارنده مجوز فنی حرفه‌ای PMU با استفاده از بروزترین متدهای قرینه سازی ابرو آماده ارایه خدمت در زمینه متدهای هاشور ابرو در اصفهان با :
✅ 10 سال سابقه کار
🔻 خدمات :
✅ خدمات میکروبلیدینگ به سبک فیبروز ، بولدبروز ، نانو بروز ، مَجیک بروز و فشن بروز
✅ شیدینگ لب و چشم ، بن مژه و خط چشم
✅ تتو بدون درد و ورم
✅ هاشور میکروپیگمنتیشن روی تتو های قدیمی
🔻 آموزش :
⬅️ آموزش میکروبلیدینگ به سبک‌های فیبروز ، بولد بروز ، مَجیک بروز و فشن بروز
⬅️ آموزش میکروپیگمنتیشن ، شیدینگ لب و چشم ، بن مژه و خط چشم
⬅️ ارائه دهنده جزوه و کیت کامل برترین وسایل مورد نیاز
⬅️ کار بر روی مدل زنده و لاتکس + پشتیبانی تا یک سال

میکروبلیدینگ ابرو در اصفهان با مریم مرادی

میکروبلیدینگ ابرو در اصفهان

میکروبلیدینگ شاید رویا بخشیدن به این جمله است که  شما اساساً دیگر نیازی به استفاده از محصولات ابرو ندارید. منظور از محصولات ابرو محصولات آرایش روزانه ابروهاست . خانمها با گذر سن وسالشان ، انتهای ابروهایشان بنوعی دچار عدم تقارن می شود و انحنای انتهای خود را از دست می دهد و مدام باید آرایش روزانه برای پر کردن آن کند که کار زمان بر ی است و نیازمند حوصله . اما میکروبلیدینگ روشی است که این نقصانها را یکبار در یکسال و با ترمیم آن در نهایت دوبار در یکسال پوشش می دهد.

میکروبلیدینگ در واقع کمک کننده در رفع عیب ابروها نیست . بلکه فرم دهنده و زیبا کننده آن نیز هست. در واقع اگر فرم خاصی از ابروها را بخواهید داشته باشید با میکروبلیدینگ این امر به آسانی در دسترس خواهد بود . برای همین میکروبلیدینگ روز به روز مانند خدمات ناخن طرفداران زیادی پیدا می کند. زیبایی منحصر بفرد در فرم دلخواه ابروها شاید زمانی یک رویا بود.

جز مردم عادی که این روش آرایش نیمه دائم برای زیبایی خود بهره می گیرند هستند افراد خاص با بیماری های خاص که ابرو ندارند یا مشکل ریزش ابرو دارند و میکروبلیدینگ حکم درمان زیبایی ابروان انهاست.

خب اگر می خواهید این رویای شیرین زنانه را بیشتر بشناسید در ادامه این مقاله تخصصی تر به میکروبلیدینگ می پردازیم.

میکروبلیدینگ چیست؟

میکروبلیدینگ ابرو در اصفهان

میکروبلیدینـــگ در واقع یک شبه تاتوی پیشرفته با ابزار دستی است . یک روش نیمه دائمی آرایشی است .در فرایند میکروبلیدینگ ، ابروهای کم پشت به ابروان پرپشت به کمک جوهر و پیگمنت تبدیل می شوند و ظاهری کامل و بی‌نقص در ابرو شکل می گیرد.

بصورت دستی کار انجام می شود. در واقع قلم بلید دارای سوزن ها و تیغ های استریل شده است که به کمک آن رنگدانه ها به زیر پوست انتقال داده می شوند. میزان خراشی که در سطح پوست برای انتقال رنگدانه ها در میکروبلیدینگ انجام می شود آنچنان ظریف است که تفاوتی با تارهای طبیعی ابروی شما نخواهند داشت.

  آرایش دائم صورت در اصفهان

اگر کسی می خواهد اینکار را یاد بگیرد و انجام دهد باید در کلاس های آموزش میکروبلیدینگ شرکت کند و مهارتها و مجوز های لازم را دریافت کند.

میکروبلیدینگ چقدر طول می‌کشد؟

میکروبلیدینگ ابرو در اصفهان

دو جلسه یک تا دو ساعته زمانی است که باید برای انجام میکـــــروبلیدینگ صرف کنید . البته این زمان ، زمان اجرای کار می باشد بالطبع باید قبل از انجام آن با پیگمنتر خود زمانی را تعیین کنید تا فرم دلخواه خود را برایش بازگو کنید.

جلسه اول حدودا دو ساعت است. در جلسه اول، ابروها حالت داده می‌شوند و مطابق با فرم مورد نظر مشتری، پیگمنت‌ها وارد پوست می‌شوند. جلسه دوم بیشتر جنبه ترمیمی دارد و آن هم حدودا یک تا دو ساعت طول می‌کشد.

اما نتیجه میکروبلیدینگ بلافاصله بعد از انجام آن قابل مشاهده نیست. در واقع بعد از انجام آن ، پوست شروع به ترمیم می کند که یک پروسه ده روزه تا یک ماه را شامل می شود که این دوره هم مراقبتهایی دارد که پس از آن شما نتیجه نهایی کار را می توانید مشاهده کنید.

مراقبت های بعد از میکروبلیدینگ را بیشتر بشناسیم.

فرآیند انجام میکروبلیدینگ

استرس نداشته باشید . آرام باشید فقط یک سری خراشهای سطحی است . که با بی حس کننده های قبل از آن درد بسیار ناچیزی را احساس خواهید کرد. اما قبل از ان یادتان نرود که اینکارها رو نکنید : بروهای خود را رنگ نکنید، وکس نکنید و با موچین ابروهای خود را بر ندارید.

پیگمتری یا هاشورزنی که ابروی شما را میکروبلیدینگ می کند بر اساس فرم توافق شده میزان باریکی و ضخامت ، کنتراست رنگدانه ها و پوست شما را خوب می شناسد . پس ریلکس باشید .زیرا اگر ارامش نداشته باشید و پوستتان رنگ طبیعی خودش نباشد ، در انتخاب رنگ پیگمنتر خود را به انتخاب اشتباه وادار خواهید کرد.

بله باید چهره تان رنگ طبیعی داشته باشد. این فقط استرس فشار نیست که ممکن است رنگ پوستتان را تغییر دهد . آرایش هم چنین کاری را می کند. پس در فرایند میکروبلیدینگ آرایش نداشته باشید.

دومین مرحله در فرایند قبل از انجام میکروبلیدینگ این است که با پیگمنتر خود به توافق نهایی در زمینه انتخاب فرم و رنگ ابروی دلخواه برسید و کامل همدیگر را تفهیم کنید. پیگمنتر روش میکروبلیدینگ را در این جلسه به شما تفهیم می کند و شما رنگ و مدل ابروی دلخواهتان را . اگر نمونه عکس دلخواهتان همراهتان باشد بهتر است.

  ورکشاپ آموزش کاشت ناخن در اصفهان

در مرحله اول انجام میکروبلیدینگ ، پیگمنتر موضع و محل انجام را بی حس می کند. شاید بپرسید درد دارد؟ درد که نه اما سوزش خواهد داشت که با بی حس کننده ها شاید دیگر چیزی از این سوزش متوجه نشوید.

در فرایند انجام میکروبلیدینگ ، با خراش ایجاد شده در سطح پوست و لایه دوم ، رنگدانه ها با آن منتقل می شوند . رنگدانه هی به ظرافت تارهای مو . نتیجه این جلسه دو ساعت تا ابد برایتان باقی نمی ماند زیرا که میکروبلیدینگ یک روش نیمه دایمی است و برای دایمی شدن آن باید سال یکبار این کار را انجام دهید.

چه کسانی نباید میکروبلیدینگ انجام دهد؟

برای این می توانید این مقاله از سایت را مطالعه کنید :

میکروبلیدینگ برای چه کسانی مناسب نیست؟

اما بطور خلاصه میکروبلیدینگ برای این دسته از افراد ممنوع است :

  • کسانی که دچار بیماری‌های قلبی هستند و داروهای مرتبط با بیماری‌های قلبی را مصرف می‌کنند، بهتر است که از میکروبلیدینگ اجتناب کنند.
  • افرادی که دچار مشکلات و بیاری‌های پوستی هستند و به مراقبت‌های ویژه‌ی پوستی نیاز دارند، بهتر است که میکروبلیدینگ انجام ندهند.
  • افرادی که بوتاکس کرده‌اند باید قبل از هر کاری با پزشک خود مشورت کنند و حداقل دو ماه بعد از بوتاکس برای میکروبلیدینگ صبر کنند.
  • افرادی که به لیدوکائین یا اپی‌نفرین حساسیت دارند نمی‌توانند میکروبلیدینگ انجام دهند.
  • کسانی که دچار بیاری‌های جدی و شدید هستند، ابتدا باید با پزشک خود مشورت کنند و اجازه لازم برای این کار را دریافت کنند.
  • زنان باردار و مادران شیرده، بهتر است که قبل از انجام فرایند میکروبلیدینگ حتما به پزشک خود مراجعه کنند و با مشورت پزشک تصمیم بگیرند.
  • افرادی که دچار گوشت اضافه می‌شوند یا خال مادرزادی و خال گوشتی دارند نباید میکروبلیدینگ انجام دهند چون ممکن است نتیجه مطلوبی نگیرند.
  • افرادی که اخیرا عمل پیوند عضو انجام داده‌اند نباید میکروبلیدینگ کنند.

چگونه ابروهای خود را میکروبلیدینگ کنم ؟ این مقاله خواندنی را هم از دست ندهید.

 بعد از میکروبلیدینگ چه نکاتی را باید رعایت کنید

تا یک هفته از پمادهای ترمیم کننده استفاده می کنید این کار باعث می شود که ابروهایتان زودتر ترمیم شوند.

به ابروهایتان دست نزنید. نباید خیس هم شوند. برای رفتن حمام ، باید ابروهایتان را کاور کنید که خیس نشوند. و اگر رطوبت گرفت آنرا خشک کنید.

از برنزه کردن و قرار گرفتن به مدت طولانی زیر نور افتاب، اجتناب کنید.

از کندن زخم‌ها و خراش‌ها اجتناب کنید چون به مرور زمان محو می‌شوند.

تا مدتی ورزش نکنید.

روی صورت نخوابید.

در استفاده از پمادها زیاده‌روی نکنید.

تا دو هفته از مواد آرایشی روی ابروها استفاده نکنید.

  کوتاهی مو در اصفهان

دانستنی های قبل از میکروبلیدینگ

میکروبلیدینگ یک سال با شما می ماند پس قبل از انجام ان کامل باید اگاهی کامل درباره ان و شیوه انجام آن داشته باشید.

1- احتمال درد و سوزش

اگر پوست حساسی دارید و یا تاب و توان درد و سوزش را ندارید این مسدله را در نظر یگیرید. هر چند که با پمادهای بی حس کننده موضع درد بی حس می شوند ولی با این حال احتمال سوزش و درد همیشه هست پس استانه تحمل خودتان را بالا ببرید.

2- میکروبلیدینگ تا اخر عمر نمی ماند

جوهر بکار رفته در میکروبلیدینگ تغییر رنگ ندارند ولی کمرنگتر می شوند . یعنی مثل تاتوی ابرو نیست که رنگش به کل عوض شد یا قرمز شود و … اما بتدریج دی اکسید می شود و کمرنگ و محو می شود. پس اگر می خواهید که بطور کامل پاک نشود باید هر ساله آنرا ترمیم کنید.

3- جنس پوستتان را بشناسید

میکروبلیدینگ روی پوست چرب جواب نمی دهد و یا سخت جواب می دهد. اگر پوست چربی دارید با پیگمنتر خود راهکارهای بهتری برای آرایش نیمه دائم بیابید.

4- زمان کافی بگذارید

با این خیال نیایید که می روم یک ساعته انجام می شود و تمام. نخیر. ممکن است خود انجام میکروبلیدینگ تا دو ساعت زمان لازم داشته باشد. این دوساعت مختص انجام کار است. و شاید نیم تا یک ساعت هم جلسه مشاوره شما برای طراحی و فرم ایده ال شما طول بکشد. پس زمان کافی برای انجام کار را داشته باشید.

5- میکروبلیدینگ نتیجه بلافاصله ای نیست.

اگر انتظار دارید که بلافاصله بعد از میکروبلیدینگ ، بتوانید ابروهای ایده ال خود را مشاهده کنید یا به مهمانی و عروسی بروید سخت در اشتباهید. حداقل ده روز طول می کشد که رنگ میکروبلیدینگ شما تثبیت شود. در واقع میکروبلیدینگ بلافاصله بعد از انجام کار بسیار تیره و پررنگ است که با گذر زمان رنگ تثبیت و نهایی می شود.

6- زیاد وسواس بخرج ندهید.

حساسیت زیادی در ارایش کار را بهتر که نه خرابتر هم خواهد کرد. بعنوان مثال یک پیگمنر می داند که ابروهای طبیعی هم صد در صد قرینه نیستند و مشتری هم نباید چنین انتظار صد در صدی را داشته باشد. و تاکید زیاد روح روان پیگمنتر را بهم می ریزد که ممکن است روی کارش تاثیر منفی هم بگذارد.

7- امکان ترمیم وجود دارد

در جلسه اول شکل نهایی کار شکل می گیرد و واقعا زمان بر است . نگران نباشید در جلسه دوم اگر نیاز به اصلاحی باشد توسط پیگمنتر انجام خواهد شد.

منبع : کلبه آرزو

[pp_gallery gallery_id=”532″]

2 thoughts on “میکروبلیدینگ ابرو در اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *