آرایشگاه زنانه اصفهان

مشکل دو شاخه شدن موها

مشکل دو شاخه شدن موها عنوان مقاله ای است که در این بخش از مقاله های آرایشگاه زنانه اصفهان – مریم مرادی می توانید مطالعه کنید.

مشکل دو شاخه شدن موها و درمان آن

با خواند این مقاله و رعابت نکات درون آن دیگر مشکل دو شاخه شدن مو را نخواهید داشت پس با من همراه باشید …..


چیزهایی که باید برای شادابی موها بدانید:

برای شستن موهای خود از آب داغ استفاده نکنید و تا جایی که امکان دارد آب را ولرم کنید.
قبل از اینکه سشوار کنید موها را خیلی کم با روغن زیتون چرب کنید.
گاهى موهايتان را ببافيد.
زمانی که مو هنوز خیس است سعی نکنید که به زور برس و شانه گره‌ها را از هم باز کنید.
از حركات خشن و مالیدن زیاد موها به هم خودداری كنید.
در انتهای شستن موها ازنرم‌كننده استفاده نمایید.
درمان موخوره با این ۳ راه حل ساده

فراموش نکنید که حتی بهترین موها نیز نمی توانند در مقابل مراقبت ضعیف، مقاومت کنند؛ پس داشتن یک سیستم مراقبتی سالم از مو می‌تواند بهترین یار شما برای مقابله با دو شاخه شدن مو باشد. در این مقاله ۳ راه حل ساده برای رهایی از دو شاخه شدن مو برای شما گردآوری شده است.


۱- با حوله به روش صحیح مو های خود را خشک کنید.

بیشتر افراد نمی ‌دانند که چگونه باید با حوله موهای خود را خشک کنند. بسیاری از افراد با عجله تنها حوله را به کف سر مالش می‌ دهند. این کار باعث آسیب دیدن لایه خارجی مو می ‌شود. این آسیب می‌ تواند باعث ایجاد شکنندگی بیشتر موها بشود. روش صحیح خشک کردن مو با حوله به اینگونه است که پس خروج از حمام حوله را به دور سر می بندیم و به آرامی به آن ضربه وارد می‌ کنیم تا حوله آب مو را جذب کند. این کار را تا هنگامی ادامه می‌ دهیم که مطمئن شویم حوله بیش از این توانایی جذب آب را ندارد. اگر همچنان موها خیس بود می‌توان از یک حوله دیگر استفاده کرد. به هیچ وجه حوله را با سرعت به کف سر مالش ندهید یا مو و حوله را نپیچانید زیرا این کار تنها موجب افزایش شکنندگی مو می ‌شود.

  کوتاهی مو در اصفهان


۲- برای درمان موخوره استفاده از ماسک هایی که باید مدتی روی سر بمانند

دو شاخه شدن مو بخشی از یک مشکل بزرگتر می باشد. موی شما آسیب دیده است و نیاز به محافظت و مراقبت دارد. یکی از بهترین روش های مراقبت استفاده از محصولاتی است که مو های آسیب دیده و خشک را بطور خاص مورد هدف قرار می‌ دهند. یکی از این محصولات ماسک هایی است که باید مدتی روی مو بمانند.

پس از شامپو زدن، این ماسک ها را باید به آرامی بر روی مو از ریشه تا انتها مالیده و مدتی منتظر ماند. شما می‌توانید از یک شانه دندانه دار درشت، به منظور باز کردن گره های مو استفاده کنید. سپس مو های خود را به خوبی بشوئید تا از ماسک چیزی نماند. این کار را ۲ بار در هفته به مدت ۲۰ دقیقه انجام دهید.

اگر مو های خشک و آسیب دیده دارید، پس از شامپو زدن کافی است مو های خود را با حوله خشک کرده و ماسک را بر روی موها قرار دهید و پس از انتظار آنها را دوباره با شامپو بشوئید. محدودیت زمانی در مرحله انتظار وجود ندارد. این مرحله تا یک شب هم می ‌تواند به طول بیانجامد.

اگر نمی‌دانید که از چه ماسکی استفاده کنید کافی است دفعه بعد که به فروشگاه رفتید به برچسب روی محصولات دقت نموده و محصول صحیح را خریداری کنید.


۳- استفاده از ماسک های خانگی

این روش ها، دسته ای از راه کار های ساده برای مراقبت از مو می‌باشند و به راحتی در خانه می‌توان آنها را درست کرد. برای این کار شما به ۲ عدد تخم مرغ، ۳ قاشق چایی خوری روغن زیتون و ۱ قاشق چایی خوری عسل نیاز دارید.

  میکروبلیدینگ ابرو در اصفهان

ابتدا تخم مرغ ها را با روغن زیتون مخلوط کنید تا مثل خامه سفت شود؛ سپس عسل را به مخلوط اضافه کرده و مخلوط را هم می زنیم.

پس از آماده شدن، مخلوط را بر روی مو از ریشه تا انتها قرار داده و بگذارید تا ماسک حداقل یک ساعت روی سر بماند. برای محافظت بیشتر می‌توان در هنگام انتظار بر روی سر پوشش پلاستیکی قرار داد. پس از اتمام انتظار با دقت مو ها را کاملاً شست و شو می‌ دهیم تا ماسک کاملاً پاک شود. پس از شست و شو بار دیگر مو ها را با شامپو شسته و در انتها از حالت دهنده استفاده کنید.


نتیجه گیری

مراقبت از دو شاخه شدن موها کار سختی نیست اما زمان بر است و نیاز به صبر دارد. اگر عجله دارید می‌توانید از ماسک مو حداقل ۱ بار در هفته به مدت ۲ الی ۵ دقیقه استفاده کنید. فراموش نکنید که قرار گرفتن مو در معرض خورشید می‌تواند آسیب ببیند. با شانه ملایم موها را شانه بزنید. هیچ راه حل معجزه آسایی برای درمان موخوره نیست و این راه کار ها زمان می‌برند تا عمل کنند اما اگر با صبر آنها را انجام دهید اثرات آنها را طی چند هفته خواهید دید.

تفاوت اکستنشن مژه و کاشت مژه
کاشت مژه پر حجم در اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *