آرایشگاه زنانه اصفهان

فیبروز ابرو در اصفهان با تکنیکهای 2022

فیبروز در اصفهان

فیبروز ابرو در اصفهان از خدمات آرایش نیمه دائم محسوب می شود که با توجه به ظرافت و زیبایی که به همراه دارد از طرفداران زیادی برخوردار است . ما در این نوشتار به مزایا و معایب فیبروز می پردازیم :

فیبروز ابرو از زیر مجموعه تکنیک های میکروبلیدینگ که در چند سال اخیر به شدت مورد علاقه خانم های جوان شده است. Phibrows روشی است نیمه دایمی که در آن هاشور زدن ابرو یا اصطلاحا آرایش ابرو توسط سوزن های یکبار مصرف با رنگ هایی که پایه گیاهی دارند در قسمت اپیدرم پوست انجام می شود.

فیبروز ابرو چیست؟

فیبروز phi + brows یکی از تکنیکهای هاشور ابرو است که توسط آکادمی فی در صربستان به دنیا معرفی شد . متد هاشور ابرو به روشک تکنیک فیبروز در واقع همان روش میکروبلیدینگ است اما با دستگاهها و سوزنهای بسیار ظریف …. البته سوزنهای برقی نه! کاملا هنر دست است و هنرمندی دستان هاشور کار .

وهایی که به روش تکنیک فیبروز حاصل می شوند انقدر ظریف و بکر هستند که در واقع ، مشتری هاشور ابرو قدرت تشخیص انرا  نخواهد داد و کلی ذوق زده خواهد شد.

در واقع فیبروز هاشور ابرو همان روش انجام هاشور ابرو به سبک فیبروز می باشد.

فیبروز ابرو در کدام ابروها کارایی دارد؟

متد هاشور ابرو به روش فیبروز تنها در ابروهایی که تاتو تا حالا نشده اند انجام می شود و اگر کسی تاتو ابرو کرده باشد از داشتن هاشور ابرو به روش فیبروز محروم خواهد شد.

در واقع بر روی ابروهای بکر انجام می شود. اگر کسی قبل تاتو ابرو کرده باشد و  روش فیبروز هم روی ابروهایش انجام شود هاشور ابرو خودش را نشان نمی دهد چون انقدر کرک مانند و ظریف است که فقط در ابروهای تاتو نشده قابل مشاهده است.

  ارایشگاه کوتاهی مو اصفهان

قیمت میکروبلیدینگ ابرو در اصفهان چقدر می باشد؟

قیمت فیبروز ابرو در اصفهان

قیمت فیبروز در اصفهان ، در حدود 400 هزار تومان تا 700 هزار تومان با توجه به فرم و مقدار اصلاحی ابرو می باشد.

نکات مهمی که باید در انجام فیبروز به آن اهمیت دهید.

فیبروز دائمی نیست

بر خلاف تاتو های قدیمی ، فیبروز دائمی نیست . در واقع یک جور آرایش نیمه دائم محسوب می شود . دوام اولیه آن حدود 6 ماه است و اگر ترمیم شود تا سالها خواهد ماند . یعنی برای انکه همیشگی شود نیاز به ترمیم دارد. در واقع جوهر فیبروز اگر ترمیم نشود کمرنگ خواهد شد.

افرادی که دارای پوست چرب، اگزما، جوش های بدخیم مناسب فیبروز نیستند

معمولا فیبروز بر روی همه ابروهای طبیعی و تاتو نشده قابلیت اجرا دارد مگر اینکه پوست بسیار چرب باشد یا مشکل و عارضه داشته باشد که در اینصورت فیبروز انجام نمی شود .

افرادی هم هستند که حساسسیت شدید پوستی دارند و با کوچکترین خراشی خونریزی می کند. به این افراد و البته خانمهای باردار هم توصیه می شود که فیبروز انجام ندهند.

میکروبیلدینگ باید توسط پیگمنتر انجام شود.

متخصص فیبروز کسی است که دوره های آموزش آرایش دائم را با موفقیت گذرانده و مجوز انجام اینکار را دارد . بالطبع اگر سراغ کسی غیر از متخصص کار بروید ممکن است دچار صدمات و آسیب های غیر قابل جبرانی شوید.

درد انجام فیبروز را در نظر بگیرید

انجام فیبروز توسط پیگمنتر معمولا با بی حسی همراه خواهد بود . ولی چون با سوزن های ظریفی اینکار در پوست وارد می شود پس ممکن است درد جزئی را متحمل شوید.

  آموزش خودآرایی

بعد از انجام کار دپرس نشوید

بلافاصله بعد از انجام فیبروز ، وقتی ابروهای خود را ببینید خواهید دید که بسیار پررنگتر از ان چیزی هستند که فکرش را می کردید . اما نباید نگران و دلهره داشته باشید زیرا که این طبیعت کار فیبروز است. در واقع بعد از گذشت یک هفته ، تازه به تثبیت رنگ خواهد رسید و آن موقع شما تا حدودی رنگ طبیعی فیبروز را مشاهده خواهید کرد .

مراقبتهای قبل از فیبروز را قراموش نکنید

هر گونه از تکنیکهای و روشهای آرایش دائم ، دارای مراقبتهایی است که باید چند روز قبل از انجام آن به انها باید عمل کرد. برای فیبروز نیز همین موضوع صدق می کند . این باید و نباید ها توسط متخصص فیبروز به شما گفته خواهد شد .

مراقبتهای بعد از فیبروز را هم جدی بگیرید.

مراقبتهای بعد از انجام فیبروز هم مهم هستند . مراقبتهایی نظیر دوری از نور مستقیم خورشید و ……..که برای تثبیت رنگ فیبروز به شما گفته می شود . ویا پمادههایی که به شما توصیه می شود انجام دهید یا ندهید. همه را باید جدی بگیرید که رنگ فیبروز شما ثبیت شود و نتیجه دلخواه شما انجام شود . البیته شما از این قسمت سایت می توانید تمامی این مراقبتها را ملاحظه کنید .

مراقبت های بعد از فیبروز

[pp_gallery gallery_id=”532″]

One thought on “فیبروز ابرو در اصفهان با تکنیکهای 2022

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *