شینیون مو در اصفهان

بهترین سالن شینیون مو در اصفهان

بهترین سالن شینیون مو در اصفهان

برای انجام شینیون مو در اصفهان – isfahan – می توانید از خدمات سالن زیبایی مریم مرادی در اصفهان استفاده کنید . در سالن مریم مرادی انواع شینیون مو و عروس انجام می شود که در ادامه توضیحات آن را ارایه می کنم.

اکستنشن مو با لیزر در اصفهان

خدمات تخصصی انواع شینیون مو در سالن مریم مرادی

برخی از متداول ترین شینیون هایی که در سالن زیبایی مریم مرادی انجام می شود شامل شینیون اروپایی ، روسی ، کاغذی ، خطی ، ریزشی ، رومی ، حرارتی ، فرانسوی ، نیمه باز و تمام باز می باشند که در ادامه توصیحات هر کدام را می توانید مطالعه کنید.

شینیون اروپایی
بسیاری از عروس خانم ها ترجیح می دهند در مراسم با موهای جذاب ظاهر شوند، به این افراد مدل های شکیلی چون مدل اروپایی توصیه می شود. در این مدل نیاز به آشنایی شینیون کار با متدهای روز آراستن مو است. به همین دلیل، بهتر است به سالن زیبایی دارای بهترین شینیون کار اصفهان مراجعه کنید تا نتیجه، همان چیزی که می خواهید باشد.

شینیون روسی


در این نوع آراستن مو اغلب موها به حالت گل در می آیند و بسیار صاف و یکدست هستند. حجم دهی و فرم دهی در این مدل دارای اهمیت بسیار زیاد تا کار بر روی مو خود را با جلوه بیشتری نشان دهد.

شینیون کاغذی


مدل کاغذی یکی از جدیدترین متدهای به کار رفته جهت شینیون مو اصفهان به ویژه برای عروسی است. فرم دهی خاص به موها به شکل ورقه ورقه است و ظرافتی که این مدل دارد، باعث شده تا مورد استقبال خانم ها قرار دارد.

  شینیون عروس در اصفهان

شینیون خطی
شینیون های خطی از روش های جدید به شمار می روند که طرفداران بسیار زیادی دارد. در حال حاضر بسیاری از بازیگران هالیوودی از این مدل برای موهای خود استفاده می کنند.
ابزاری که برای این کار استفاده می شود عبارتند از: شانه های دانه درشت، سنجاق برای فیکس کردن موها و انواع حالت دهنده مو مانند اسپری فیکس کننده و کرم های حالت دهنده. از آنجایی که اجرای آن نیاز به دقت نظر و توجه به جزئیات به صورت ویژه دارد تا خطوط به صورت مشخص به موها فرم و شکل دهند، توصیه می شود به بهترین آرایشگر مو که در این زمینه خبره است، مراجعه نمایید.

شینیون ریزشی
در این مدل آراستن مو پشت سر دارای اهمیت بسیار زیادی است و باعث جلو بیشتر به حتی به میکاپ و لباس می شود. موهای پشت سر به حالت های مختلف فرم داده شده و آراسته می شوند. برای کسانی که موهای بسیار بلندی دارند، این مدل یک انتخاب ایده آل است.

شینیون رومی
زنان رومی علاوه بر این لباسهای مخصوص و رنگارنگ خود را دارند بخاطر شیوه خاص آراستن موهایشان نیز شناخته می شوند. در شینیون رومی، موها از دو سمت کناره سر بافته شده و در پشت سر با هم تلاقی پیدا می کنند. البته مدلهای دیگری نیز نوع وجود دارد که اساس کار آنها هم بافت مو است.

شینیون حرارتی در اصفهان


در صورتی که برای آراستن موها از ابزارهای حرارتی چون اتوی مو، بابلیس و مواردی از این دست استفاده شود، به آن مدل حرارتی گفته می شود. در این مدل استفاده از سنجاق مو بسیار کمتر از سایر روشهاست به همین خاطر توصیه می شود که از تکه های موی مصنوعی برای پر شدن و حجم دادن به موها استفاده نشود.

  آموزش شینیون در اصفهان

شینیون فرانسوی
این مدل آراستن مو بسیار جذاب و شیک است. از آن می توان برای هر مجلسی از دورهمی های کوچک با لباس اسپرت تا میهمانی های رسمی و عروسی با لباس مجلسی استفاده کرد. خود انواع مختلفی دارد. در حالت کلاسیک موهای جلوی سر به صورت صاف و یکدست به عقب شانه شده و در پشت سر از یک طرف به داخل تابانده و با سنجاق فیکس می شوند. در مدل های جدیدتر گاهی به موهای جلو هم حالت داده می شود و حتی از بافت نیز استفاده می کنند. تنوع این مدل بسیار بالاست و برای همین دست شما در انتخاب باز است.

شینیون باز و نیمه باز


این مدل برای کسانی که لباس عروس یقه باز دارند و یا افراد دارای موهای بلند که دوست دارند جذابیت موها بیشتر به چشم بیاید، مناسب است. این نوع آراستن مو برای کسانی هم که به دنبال مدل شینیون دخترانه هستند هم یک انتخاب ایده آل است.
مدل باز و نیمه باز با توجه به سلیقه فرد هم به صورت موهای صاف و هم موهای مواج و فر قابل اجراست. عروس ها از این مدل در سالهای اخیر بسیار استقبال کرده اند. استفاده از اکسسوری های خاصی چون سنجاق سرهای گل دار یا مرواریدی زیبایی چشم نوازی به این نوع شینیون می بخشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *